2016. augusztus 24., szerda

Titkos szerelem(VMin): 9.rész - Forgatás

JiMin Pov.

Mikor szobatársunk az ölébe ültette Tae-t, nagyon mérges lettem. Bár kívülről nem nagyon mutattam ki, de belülről tomboltam. Ordítottam, üvöltöttem, és vertem HoSeok-ot, hogy miért fogdossa TaeHyung-ot. Jó tudom, hogy ezzel nem érek el semmit, hiszen nem tudhatja, hogy mi szeretjük egymást. De akkor is...Rossz érzés, hogy egy "idegen" fiú, csak úgy, tök lazán ölelgeti azt az embert, akivel már két éve együtt voltam, nekem pedig csak azért kellett vele szakítanom, hogy nehogy a banda rovására menjen a kapcsolatunk. Én is ölelgetni és csókolgatni szeretném. Gondolataim sokaságából a két főnök zökkentett ki, dicsérő szövegeikkel. Elismerték, hogy a dalokat is nagyon ügyesen megírtuk, és hogy a képek is jóra sikeredtek. Mivel úgy tűnik, hogy eddig egész jól haladunk, ezért holnaptól elkezdjük forgatni az első videóklipünket, ami legalább két napba bele fog telni. Miután vége lett a beszélgetésnek, indulhattunk haza. Beszálltunk a kis buszunkba, majd indultunk is. Hiába nem csináltunk olyan hű de fárasztó dolgot, én mégis álmos voltam. Pár perc alatt el is aludtam. Viszont nem tudtam sokáig szunyókálni, mivel elég hamar megérkeztünk.
-JiMin! Ébredj, itt vagyunk! - Rázogatott JungKook. Szó nélkül felébredtem, majd battyogtam be a dormba. Első utam a konyhába vezetett, mivel már nagyon éhes voltam. Csináltam magamnak egy szendvicset, aztán nekiálltam falatozni. Nem sokkal később csatlakozott hozzám Jin és Rap Monster is, utána pedig sorra jöttek a többiek. Mihelyt befejeztem az evést, a fürdőbe mentem, egy frissítő zuhanyra. Szerencsére nem volt bent senki, ezért magamra zártam az ajtót, utána elkezdtem levenni magamról a ruháimat. Ezután beálltam a zuhanykabinba, és megengedtem a számomra megfelelő hőmérsékletű vizet. Zuhanyzás közben ismét elmerengtem gondolataimban. HoSeok ma nagyon furcsa volt...Teljesen ráakaszkodott TaeTae-re. Ugyan azokat csinálta vele, amiket én szoktam. És ez nagyon zavart. Ha ez továbbra is így fog menni, akkor ki fogok kelni magamból, és be fogok vallani mindent.
-Hékás! Más is szeretne ám fürdeni! - Dörömbölt az ajtón Suga. Abbahagytam a gondolkozást, és gyorsan megmosakodtam. Miután kész lettem, elzártam a vizet, megtörölköztem és felöltöztem. Lehajtott fejjel mentem a szobánkba, ahol nem is néztem senkire és semmire, csak bebújtam az ágyba. Lehunytam szemeimet, majd vártam, hogy elnyomjon az álom. Ám hiába vártam, nem sikerült elaludnom. Egész éjszaka csak forgolódtam, és vergődtem. Végül három óra kínlódás után úgy döntöttem, hogy lemegyek a konyhába inni. Így is lett. Kikászálódtam óvatosan és halkan a szobából, aztán lementem a konyhába. Elővettem a szekrényből egy poharat, utána öntöttem bele vizet. Egy húzásra megittam az egészet, majd visszamentem aludni. Sikerült is volna elaludnom, ha J-Hope nem kezdett volna el horkolni. Tőle zengett az egész szoba, így meg csak a saját levegővételeimet se hallottam. Már szinte a párnámat a fejemre szorítva fujtottam bele magamat a lepedőbe, de még úgy is hallottam. Így hát egészen reggelig hallgathattam HoSeok horkolását. A fehér plafont bámulva vártam, hogy keljünk végre. Szerencsére Rap Monster hamar kopogtatott is az ajtónkon, majd meg is lepődött, hogy én már ébren vagyok. Felkeltettem Tae-t, utána pedig J-Hope-ot raazogattam.
-HoSeok kelj már fel! - Rázogattam már sokadjára.
-Ahh...Muszáj? - Dünnyögte a párnájába.
-Igen, muszáj. - Sóhajtottam. Ezután elindultam rendbeszedni magamat, hogy viszonylag jól nézzek ki. Megmostam a fogaimat, megfésültem a kissé kócos hajamat, majd lementem reggelizni. Viszont mikor le értem a konyhába, egy nem várt dolog fogadott...J-Hope megint etette a reggelivel Tae-t. A düh szétáradt az egész testemben, kezeim pedig ökölbe szorultak. Rögtön el is ment az étvágyam, ezért inkább kimentem a bejárati ajtóhoz, és vártam hogy jöjjenek értünk a kis busszal. Lehet, hogy gyerekes amit csinálok...De én akkor is szeretem TaeHyung-ot, és nemsokára el is fogom mondani a fiúknak. Elmélkedésemből a kisbuszunk dudája zökkentett ki, ezért én voltam az első, aki beszállt a nagy járműbe. Csatlakozott mellém Suga és Jin, míg előttünk Rap Monster és JungKook, mögöttünk pedig J-Hope és Tae ült. Mindenki jól el beszélgetett egymással, egyedül csak én voltam csendben. Éreztem már magamon a fáradtságot, hogy egész éjszaka semmit nem aludtam. De persze muszáj voltam kibírni, hiszen az MV-nek jóra kell sikerednie. Nem sokkal később oda is értünk a helyszínhez, ahol a videoklip fog készülni. Egy régi épület volt, ami teli volt graffiti-vel.
-Nos, fiúk! Mi már szinte mindent elintéztünk, most már csak az kell, hogy ti készek legyetek. - Mondta el a helyzetet, mire mi csak bólogattunk. Újra a kezeikbe vettek minket a munkások, majd oda adták a ruháinkat. Felöltöztünk, utána elkészítették a sminkünket és a hajunkat. Aki legelsőnek készen lett, azzal kezdték a forgatást. Ez az ember most a leader-ünk lett, így Rap Monster-el kezdtek. Elmagyarázták neki, hogy mit csináljon, és hogy mikor tátogja a szövegét. Ő úgy is csinált ahogy mondták, így egész jó jelenetek születtek róla.
-Ohh srácok! - Szólt nekünk a menedzser, mire mindannyian rákaptuk a fejünket. -Azt elfelejtettük mondani, hogy a mai forgatás után még táncpróbátok is lesz, ugyanis a tánctanárotok már megcsinálta a No More Dream-hez a koreográfiát. Szóval ma délután illetve este, és holnap délelőtt azt fogjátok tanulni. - Avatott be minket egy újabb dologba. Na de jó...! Akkor ma tényleg olyanok leszünk, mint a hullák. Mindegy. A munka ezzel jár, ráadásul muszáj lesz megszoknunk a sok hajtást, mivel idolok lettünk, és ha kikerül az első MV-nk, akkor pedig remélhetőleg sok-sok rajongónk is lesz. Miközben én gondolkoztam, addig NamJoon-ról már csináltak jó sok jelenetet, ezért mehetett is a következő emberke, aki JungKook volt, a banda maknae-ja, azaz legfiatalabb tagja. Aranyos gyerek, nem tagadom. Bírom őt is, ahogyan a többieket is. Kook is nagyon jól csinálta a feladatát, amit szinte mindenki el is ismert. Tényleg tehetséges a srác, és ezt nem csak én láttam benne. Miközben JungKook-ról még forgattak jeleneteket, TaeTae-vel is végeztek. Pár másodperc erejéig ránéztem, viszont abban a pillanatban le is sokkoltam. Tae haját szőkésre festették. Szinte tátott szájjal bámultam rá, amit aztán észre is vett.
-M...Mi az? - Kérdezte enyhén elpirulva.
-Te...Szőke lettél. - Nyögtem ki, még mindig ámulva.
-Igen. Miért, nem tetszik? - Ijedt meg.
-Nem, dehogy! Ellenkezőleg, nagyon is tetszik. - Mosolyodtam el halványan, mire ő zavartan viszonozta gesztusom. Ahjj...Miért kell engem kínozni? A picsába is, hogy ennek a dögnek minden rohadt jól áll!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése