2016. augusztus 14., vasárnap

Titkos szerelem(VMin): 6.rész - Első munkanap

V Pov.

Könnyes szemekkel ültem az ágyon, és fejemet HoSeok vállán pihentettem. Rendes srác, és ez alatt a rövid idő alatt meg is kedveltem, ahogyan a többieket is. Egyáltalán nem zavarta, hogy a fejem rajta volt. Csak simogatta a hátamat, hogy lenyugodjak. De ha tudná, hogy valójában nem örömömbe sírtam el magam...Na mindegy, az igazat majd csak később fogom elmondani. Sírásom és gondolataim közben, sikerült elszenderednem szobatársunk vállán. Legkésőbb reggel keltem fel, JiMin hangjára.
-Tae! Ébredj! - Keltegetett.
-Mi? Minek? Még hajnal van! - Dörmögtem a párnámba. Nem akartam felkelni. Aludni akartam még.
-Pont ez az! Megyünk dolgozni. - Mondta komolyan, mire én egy nagyot sóhajtottam, majd a szekrényünkhöz vánszorogva felöltöztem. Hamar el kellett készülnünk, hiszen nem várathattuk meg sem a menedzsert, sem az igazgatót. Hát...Nekem ezt a rohanást még nagyon meg kell szoknom, az biztos. Rekord idő alatt mind a heten készen lettünk, és pár perccel később meg is jöttek értünk. Kis kocsikázás után odaértünk a hatalmas épülethez, amibe aztán be is mentünk. Bevezettek minket egy stúdióba, majd leültettek minket egy-egy székre.
-Nos, fiúk! Mint láthatjátok, ez egy stúdió, ahol majd a zenéiteket fogjuk felvenni, mint ahogyan ezt tegnap is elmondtam. - Kezdett bele a magyarázásba, mi pedig csak bólogattunk. -Most, egészen délután öt óráig az lesz a feladatotok, hogy meg írjátok az első dalotokat. Az egészet rátok bízom. - Adta ki a feladatot, amin mindannyian meglepődtünk. Ez nehezebb lesz, mint gondoltam. Ezután magunkra is hagyott, így elkezdtünk agyalni, hogy vajon mi legyen...?
-Szerintem először válasszunk ki egy olyan témát, ami jellemzi kicsit a bandát. - Mondta el az ötletét YoonGi, színpadi nevén Suga. Támogattuk az ötletét, ezért bele is fogtunk. Sorra írtuk az érdekesebbnél érdekesebb szövegeket, amik még nem mentek olyan jól. A dal címét is szinte percenként váltogattuk, és voltak olyan mondatok, amiket már vagy ötödjére írtunk át. Egyáltalán nem volt könnyű, ráadásul később a főnök közölte, hogy rosszul mondta a dolgokat...Nem csak egy, hanem legalább hét vagy nyolc dalt kéne írnunk, amik az első albumunkon lesznek. Kishíján sokkot kaptunk ennek hallatán, de nem adtuk fel. Sejtettük, hogy ilyen lesz ez a munka, ezért nekiálltunk újra a feladatnak.
-Gyerekek...Ez így nem lesz jó. Ebből így semmi nem lesz. - Sóhajtozott NamJoon, azaz Rap Monster.
-Jó, de akkor mégis hogy csináljuk? - Értetlenkedett HoSeok.
-Szerintem inkább fel kéne osztani, hogy ki mit csináljon. - Mondta el a gondolatát, mire mi a legértelmesebb arckifejezésünket mutattuk neki. Tehát konkrétan nem értettük, hogy ezzel mit is akart mondani. -Ahh...Úgy értem, hogy mondjuk Suga megcsinálja a dallamot. - Kezdte kifejteni bővebben.
-Miért pont én? - Kérdezte az említett.
-Mert te értesz hozzá...? - Válaszolt felhúzott szemöldökökkel. -De! Először beszéljük meg, hogy mi legyen az első dalunk címe. - Mondta, mutató ujját felmutatva. Sokat örlődtünk a címen, ám alig fél óra alatt, sikeresen ki találtuk. Szóval az első számunknak a címe No More Dream lett. Ez mindannyiunknak tetszett, és boldogok is voltunk, hogy ennyit végre haladtunk. Miután a cím meglett, Rap Monster elmagyarázta nekünk a következő gondolatát, miszerint mindenki írja meg a saját részét. Ez még nehezebbnek bizonyult, de nem volt az. Mind a heten csak úgy koptattuk a ceruzák hegyeit, és nagyjából egy óra alatt összehoztunk egy dalszöveget. Eközben kiderült, hogy Suga még a szövegekhez is ért, ezért odavittük neki mindannyian a lapunkat. Elmondta a véleményét, ami miatt páran elszomorodtak, köztük én is. Az én szövegem számára túl bonyolultnak és rímtelennek látszott, ezért vissza küldött írni. Fogalmam se volt, hogy mit kéne írnom. Végül faladtam a dolgot, hiszen Jin szövege jobban tetszett neki. A sorok írása közben pedig, Suga is végzett a dalammal. Érdekes volt, de tetszett. YoonGi még átfutotta az összes szöveget amit írtunk, végül arra a döntésre jutott, hogy én és Jin ugyanazt a szöveget fogjuk énekelni, ahogyan J-Hope és JiMin is. Miután le tudtuk ezeket is, mentünk volna a mikrofonokhoz, hogy fel vegyük a dalt. Csak hogy nem tudtuk, hogy ki kezdjen.
-Egyáltalán ki a csapat vezetője? - Kérdeztem, hiszen én még erről se tudtam.
-Ohh...Tényleg! - Fogta a fejét NamJoon. -Amikor az igazgató elmagyarázta, hogy ki kicsoda lesz, akkor te és JiMin nem voltatok ott, mi pedig elfelejtettünk beavatni titeket. - Magyarázkodott. Na szép...Minket mindenből kihagynak. Viszont Rap Mon volt olyan rendes, és elmondta ezt is. Ő lett a vezetőnk, én az úgynevezett "furcsa" fiú, JiMin úgymond a rajongóinkat fogja lenyűgözni, HoSeok a rajongóink reménye és angyala lesz, éppen ezért kapta a J-Hope nevet. Aztán Jin a legidősebb tag, és egyben az anyánk is lesz. Suga...Hát ő a második legidősebb tag, és kicsit az apánk is. Az utolsó tagunk, JungKook pedig a maknae, azaz a legfiatalabb a bandában. Bevallom, az én szerepem nem igazán tetszett. Mi az, hogy furcsa? Csak szeretek bolondozni, és ennyi. Hahh...Mindegy. Végül azonban arra a döntésre jutottunk, hogy Rap Monster fog kezdeni, utána pedig sorra jövünk mi. Próbáltam koncentrálni a dallamra, ami viszonylag sikerült is. Izgultam. Nem akartam már az első alkalommal elrontani, ezért reménykedtem, hogy sikerrel fogok majd járni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése