2016. augusztus 8., hétfő

Titkos szerelem(VMin): 4.rész - Ismerkedés a bandával

JiMin Pov.

A turmix ivás után hazamentünk, és elmeséltük a szüleinknek, hogy sikerült. Mivel azt mondták, hogy holnaptól mindenkinek költöznie kell, ezért nekiálltam a pakolásnak. Beletettem a bőröndömbe és táskáimba a legfontosabb cuccaimat, ami azért beletelt egy pár órába. Pakolás közben rendesen el is fáradtam, ezért gyorsan elmentem zuhanyozni, majd lefeküdtem aludni. Alig pár perc alatt el is aludtam. Reggel az ébresztőm hangjára keltem, így rögtön ki is ugrottam az ágyból. Odamentem a szekrényemhez, amin a tegnap előre ki készített ruhám lógott. Hamar fel kaptam őket magamra, aztán bementem a fürdőbe. Elvégeztem a szokásos reggeli teendőimet, közben már kopogtattak is az ajtón. Meg jöttek értem. Mivel már nem volt több időm, ezért visszaszaladtam a szobámba, és felszedtem a cuccaimat. Majdnem leestem a lépcsőn is, annyira rohantam. Elköszöntem a szüleimtől, utána le adtam a kocsisnak a csomagjaimat.
-Szervusz JiMin! - Üdvözölt kedvesen a férfi, aki a meghallgatáson megdícsérte a hangomat.
-Jó napot uram! - Hajoltam meg halványan mosolyogva.
-Mivel tegnap nem mutatkoztam be, ezért most neked is bemutatkozok. - Mondta, mire én csak bólintottam egyet. -Én vagyok a BigHit Entertainment igazgatója, PD-Nim. Elég, ha csak így hívtok. - Mosolygott, aztán kezetráztunk. Már csak szerelmem mellett volt hely, ezért odaültem. Persze azért köszöntem mindenkinek, de leszögeszték, hogy majd a dormban ismerkedjünk. Így hát egész úton inkább nézelődtünk, vagy a telefonunkat bámultuk. Rossz volt nem ÚGY beszélni TaeTae-vel, de nem leplezhettük le magunkat. Bár be kell valljam, nagyon nehezen bírtam ki, hogy ne fogjam meg a kezét, ne simogassam a combját, vagy ne adjak neki puszit. A csókról meg már ne is beszéljünk. Nagyjából fél óra múlva, oda is értünk az új lakásunkhoz. Kiszálltunk a kocsiból, és mentünk a csomagjainkért. Segítségképp kinyitották nekünk az ajtót, ezért viszonylag könnyebb volt becipelnünk őket a házba.
-Nos fiúk, figyeljetek! - Szólalt meg az igazgató, ezzel felhívva magára a figyelmünket. -Itt fogtok élni, remélhetőleg jó sokáig. Ma és holnap még szabadnapotok lesz, hogy be tudjatok rendesen pakolni. Holnap pedig felvázoljuk nektek a helyzetet, hogy mik lesznek. - Mondta el a fontos dolgokat. Kórusban válaszoltunk, miközben mélyen meghajoltunk.
-És kik lesznek egy szobában? - Tette fel a kérdést az egyik fiú.
-Ohh...Tényleg, majdnem el is felejtettem! - Jutott eszébe. -Három szoba van, ti pedig heten vagytok. Szóval kettőben lesznek ketten, a maradék egyben pedig hárman. - Vázolta fel a helyzetet. -A jelenlegi szobabeosztás pedig a következő... - Vett elő egy újabb lapot. -NamJoon és SeokJin, ti lesztek az egyikben. - Nézett rájuk, mire ők csak bólogattak. -YoonGi és JeongGuk, ti szintén egy szobába lesztek. És végül JiMin, TaeHyung és HoSeok, ti pedig hárman lesztek egy szobába! - Sorolta fel a neveinket. Ez az! Tae-vel leszek egy szobában. A másik srác meg nem gond, majd megismerkedünk vele, és a többiekkel is. Miután azt is elmagyarázta, hogy ki melyik szobába menjen, magunkra hagytak. Felcipekedtünk, és beléptünk a mi alvóhelyünkre. Nem volt kicsi, inkább nagy volt. Két ágy volt benne, egy kétszemélyes franciaágy, és egy egyszemélyes ágy.
-TaeTae alszol velem? - Kérdeztem tőle mosolyogva.
-Ti ismeritek már egymást? - Lepődött meg szobatársunk.
-Igen. Gyerekkori barátok vagyunk. - Mondta párom vigyorogva. -Egyébként én... - Kezdett volna bele mondandójába, de a srác közbeszólt.
-Ne! Előbb pakoljunk, majd utána csevegünk. - Mosolygott aranyosan a fiú, mire mi csak bólintottunk egyet. Hamar megbeszéltük hogy ki hol alszik, és mivel két szekrény volt, ezért az egyikbe mi pakoltunk szerelmemmel, a másikba pedig a szobatársunk. Már csak a ruhák és fürdős cuccok rendezésében is elfáradtunk, de láttuk, hogy kezd otthonossá válni a szobánk. Bő egy óra alatt végeztünk is. Megkönnyebbülten felsóhajtottunk, majd megbeszéltük, hogy lemegyünk a többiekhez. Ám amint leértünk, meglepődve vettük észre, hogy még csak hárman ültek a nappaliban.
-Nah...Még három itt van. Akkor már csak egy kell. - Szólalt meg az egyik srác, akinek talán kicsit bunkó volt a stílusa. Pár perccel később megérkezett az utolsó tag is, így elkezdhettük az ismerkedést is.
-Szóval...Most, hogy már mindenki itt van, kezdjük idősségi sorrendben. - Ajánlotta egy másik, számunkra még ismeretlen fiú.
-Akkor hello mindenkinek, én Kim Seok Jin vagyok, de becézhettek simán Jin-nek is, ha szeretnétek! - Hajolt meg ezek szerint Jin, utána még el mesélt magáról pár dolgot. Jin után egy Min Yoon Gi nevű fiút ismertünk meg, így már tudtam, hogy ő neki olyan bunkó a stílusa. Előttem még két srác mutatkozott be, és az egyik a szobatársunk volt, név szerint HoSeok. NamJoon után jöttem én...Bevallom, izgultam. Kíváncsi voltam, hogy mi lesz rólam a véleményük. Persze azt nem mondtam el hogy meleg vagyok, sem azt, hogy TaeHyung a párom. Persze Tae se mondta ezeket el, és igyekeztünk nem kimutatni, az egymás iránt táplált érzéseinket. Viszont azon meglepődtek, hogy mi gyerekkori barátok vagyunk, ezért velünk törődtek leginkább. Alig fél óra leteltével, egész családias lett köztünk a hangulat. Nevetgéltünk, filmeztünk és beszélgettünk. Szerintem...Jó kis banda lesz ez, jól ki fogunk jönni egymással. De hogy a TaeTae-vel való kapcsolatommal mi lesz, azt még nem tudom. Az biztos, hogy a fiúknak még nem most fogom bevallani, hogy meleg vagyok. Ki tudja, hogy mi lesz a reakciójuk, na meg még nem bízok bennük. Na jó, talán egy picit mégis, de annyira hogy színt valljak előttük, annyira még nem. Ahjj...Lehet, hogy tényleg jobb lenne, ha egy kis időre szakítanánk Tae-vel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése